Samsung UE40H6410SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40H6410SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

masood 20-01-2016
Geschreven voor: Samsung UE40H6410SS

ik ben heel tevreden met deze smart tv ,mooie beeld en mooie beeldkwaliteit, 3 d functie is makkelijk om aan en uit zetten .

tommyweijers 04-01-2015
Geschreven voor: Samsung UE40H6410SS

Aan de hand van Kieskeurig.nl (zoals altijd bij aankoop van huishoudelijke producten of electronica) gekozen voor deze tv, ook al stonden er pas twee reviews bij. Door deze derde review kunnen eventueel gegadigden voor de UE40H6410 met een nog geruster hart tot aanschaf over gaan, want wat een prachtding is deze tv!
Het belangrijkste: beeld is gewoon super, die 400HZ doet het 'm gewoon. Geluid is prima, mogelijkheden te over, ik kan er prima mee overweg, 3D is leuk maar voor mij niet belangrijk en het design is prachtig. Witte tv tegen onze paarse muur is gewoon af!
Laptop via HDMI aansluiten of nog simpeler (video)bestanden via USB-stickje kijken, maakt mediaspelers compleet overbodig.
Voor deze prijs krijg je de beste kwaliteit!

raza5 15-08-2014
Geschreven voor: Samsung UE40H6410SS

Geweldige TV. Eerst wilde ik de UE40H6400 kopen maar deze was plotseling bij veel winkels uitverkocht. Toen kwam ik toevallig bij deze en bleek nog mooier met de 2 pootjes aan de onderkant.
Beeld is kraakhelder en 3d werkt ook prima. Boxen met tulpstekkertjes van Logitech aangesloten (moet via verloopstekkertje in koptelefooningang)omdat geluid van tv niet te combineren is met beeld van tv vind ik.
Netflix werkt ook razendsnel dus eindelijk geen laptop meer aansluiten op oude tv.
Jammer dat je met ir-kabeltje niet de settopbox kan uitschakelen, dus toch maar ab van settopbox gebruiken om tv in te programmeren.

ArtMan 30-03-2015

Vreemd. Ik vind Netflix helemaal niet zo goed reageren. Veel content wil Netflix gewoon niet afspelen en komt met de mededeling dat de film op dit moment niet beschikbaar is. Dit terwijl Netflix op m'n Apple TV(V.3) wel prima werkt. Beide apparaten zijn via de lan kabel aangesloten op m'n 120Mps internet verbinding.
Ik ga Samsung maar eens benaderen.

Martijn van Stippent 18-07-2014

Super televisie!!

We hebben lang gekeken, in winkels naar de kwaliteit en wat we graag wilde hebben. We kwamen uit bij de Samsung UE40H6410. Waarom? Betaalbaar, super kwaliteit, LED en 3D (2 brillen inclusief)! Daarnaast hebben we witte meubels waar de tv helemaal bij past.

Helemaal fijn is het beeld dat zich aanpast aan het omgevingens licht. Schijnt de zon naar binnen op de tv dan wordt hij scherper, zit je lekker 's-avonds of in de schemering dimt het beeld.

Ons zoontje van 2 jaar vind de brillen en 3D helemaal geweldig. Hij zit geboeid op de bank te kijken, en mijn zijn handjes probeert hij alles te grijpen.

Wil je een luxe tv, LED, 3D en nog een tv die betaalbaar is? Dan is dit wel een echte aanrader!